Múlt Éjszaka

2011.06.01. 15:48

Múlt éjszaka álmodtam:
az utcán sötét apróságok,
amolyan ólomkatonák cikáztak
Múlt éjszaka álmodtam.

Álmodtam múlt éjszaka:
Szél fújta el a kis
ólomkatonákat, fegyverüket is
Álmodtam múlt éjszaka

Zavaró csöndre ébredtem
A természet nyugodt volt
Én dübörgést éreztem

Nekidőltem az ablaknak
S a természet halott volt.
A fejemben egy hang szólt:

1,2...1,2...1,2
S az utcalámpák fényében
ólomkatonák meneteltek

Szerző: l'homme

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://lhomme.blog.hu/api/trackback/id/tr542948945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása