Hóesés

2011.12.22. 23:39

GLOBÁLIS FELMELEGEDÉS.
Ezt mondja folyamatosan a TV, a Rádió.
Ma az a furcsa illúzióm támadt, hogy
esik a hó.
Úgy gondolom, hogy a hó azért nem esik
itt, mert undorodik ettől az országtól.
ÉN NEM VAGYOK MAGYAR KÖLTŐ.
ÉN NEM VAGYOK MAGYAR.
ÉN NEM VAGYOK KÖLTŐ.
Szavaim ezek a fehér hópelyhek, melyek
félnek egy olyan tájra esni,
ahol a szél is panaszt sugall.
Elvadult tájon olvadnak a sorok.
Ez a MAGYAR UGAR.

Szerző: l'homme

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://lhomme.blog.hu/api/trackback/id/tr773489617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása